joi, 15 ianuarie 2015

Despre ea

     Stau întinsă cu ochii închiși și mă gândesc că am făcut o promisiune pe care nu am reușit încă să o îndeplinesc. Ți-am promis că nu o să mai fiu tristă,că o să zâmbesc cât de de des pot și o să mă opresc din a scrie lucruri triste. Nu am crezut că se poate. Dar tu m-ai încurajat,mi-ai dat o mână de ajutor și mi-ai spus că pot. Mi-ai propus să scriu despre noi,și când spun noi mă refer la mine și la mirela-una dintre cele mai speciale persoane din viața mea. Și astăzi am simțit că a venit acel moment.
    Când spun Mirela vorbesc despre o persoană specială,o persoană cu un suflet presărat cu petale de trandafiri. O persoană ce poate fi și înger și drăcușor,o persoană mai mult decât paradoxală. Ea este cea care mă face să zâmbesc în fiecare zi și dacă ar fi să îi mulțumesc nu cred că aș reuși să o fac în atât de puține cuvinte.
     De-a lungul timpului am trecut împreună prin momente superbe. Am râs,am plâns,am iubit și pot spune că am înșelat așteptările tuturor. Alături de ea am învățat că nu e totul atât de roz precum pare și viața poate părea mult mai crudă , în schimb ea m-a ajutat să văd lucrurile frumoase și să am parte numai de momente superbe. Dacă ar fi să povestesc toate zilele sau chiar nopțile petrecute pana dimineața la 5 aș putea scrie un roman,așa că las asta pe vara.

     În final aș vrea să îi mulțumesc. Mulțumesc pentru că ești o persoană minunată. Mulțumesc că ești mereu alături de mine. Mulțumesc că îți faci griji mereu pentru mine. Mulțumesc că nu mă lași niciodată să plâng. Mulțumesc că mă ții în brațe când simt cel mai mult nevoia fără ca măcar să îți spun că nu mă simt bine. Îți mulțumesc pentru tot ceea ce ești. Mulțumesc că îmi esti prietenă,soră,mamă, și cel mai dulce păzitor. Te iubesc mult și îmi e dor de tine! Abia aștept să ne revedem și să mai trecem în revista alte momente superbe! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu