duminică, 23 februarie 2014

Cine sunt?


     O seara intunecata..o melodie veche..si alte ganduri puse pe hartie.
      Asa se pare ca se incheie o zi superba,in care am ras si m-am distrat. Dar...daca am avut o zi atat de buna...acum de ce privesc melancolica cerul? De ce nu pot vedea stelele ascunse dupa norii grei ce ma apasa pe umeri? De ce?
       O intrebare fara raspuns...am ramas singura...pierduta printre acorduri de chitara a unor melodii vechi...mana imi tremura si un fum gros se risipeste in aer...o tigara arsa ma stoarce de viata si energie...Ma privesc in oglinda si nu ma mai recunosc...Nu mai stiu cine sunt,ce vreau,de ce fac toate astea...simt ca totul e o iluzie iar noi suntem niste marionete dirijate de crudul timp ce nu face altceva decat sa se joace cu sufletele noastre...dar ce s-a intamplat cu mine? Cand m-am schimbat atat de mult? Ce am devenit? Unde a pierit acea fetita inocenta din mine?... Alte intrebari fara raspuns...poate ca asta e de fapt viata...un set de intrebari si teste fara raspuns ce iti ocupa timpul...pentru ca timpul inseamna viata...iar daca esti slab viata te dirijeaza in jocurile ei murdare.
     Asa ca ridica-te...si infrunta viata,evadand din sforile stranse ce te leaga de timp...traieste si regaseste-te...e singura cale catre supravietuire...asta voi face si eu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu