vineri, 7 februarie 2014

Am obosit..


      Am obosit...am obosit sa lupt,sa astept si sa sper la o minune ce va face ca lucrurile sa devina ca inainte...nu vreau sa fim chiar ca la inceput...ci sa ramanem in adevaratul sens al cuvantului prieteni. Nu vreau sa vorbim cu orele ci doar 15 minute...Imi doresc enorm sa imi fii acel prieten cu care sa pot vorbi orice si care sa ma asculte si sa imi dea un sfat...sa nu ma lase sa cad in prapastia tristetii...asa cum eram pe vremuri...
     Poate ca sunt absurda si toate ideile astea sunt doar in mintea mea...dar...atunci cand m-ai acceptat ca pe prietena ta m-ai acceptat cu toate ideile si defectele mele....cu care acum nu mai esti de acord....vrei sa fiu perfecta? Nu pot,imi pare rau...
     Macar pot sa fiu linistita cu mine ca nu m-am dat batuta si am luptat...atat cat am putut...si inca mai am putere...dar nu mai pot lupta singura pentru ca ma ranesc pe mine...si ma doare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu