sâmbătă, 15 august 2015

Revedere ❤


. Se spune ca nimic nu este întâmplător. Astăzi,mai mult ca oricând m-am convins încă odată de asta. Cine ar fi crezut ca o simpla idee ce ne trece prin minte fără a i se acorda pic de importanta se poate concretiza in realitate?
   Astăzi străine te-am revăzut. Am fost socata sa vad ca încă mă tii minte desi m-ai văzut o singura dată. M-ai imbratisat ca si cum am fi fost prieteni vechi si nu m-ai fi văzut de ani. E adevărat ca au trecut câteva luni de cand nu ne-am mai văzut..dar totusi.. Eram doar o străină plictisita intr-o gara pustie. Cu toate astea la plecare ne priveam ca si cum mai aveam Putin si ne mancam cu totul. Se simtea o chimie puternică intre noi si te-as fi sărutat înainte sa plec. Cu toate astea m-am multumit cu un pupic pe obraz. Pana la urma esti un străin...dar un străin mult prea familiar. As fi rămas blocată in acea imbratisare daca nu as fi fost trasa de mana spunându-mi-se ca trebuie sa plecam. Oare te voi mai vedea străine? Poate ne vom regăsi din nou in gara..locul celor mai sincere si curate sentimente. Adio străine. Sper sa ne revedem.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu